Продавець «УПК»ФАРВАТЕР» розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
75 відгуків
promo_banner
+380 (50) 363-69-39
+380 (67) 121-43-50
Насоси Електродвигуни Редуктора Трубопровідна арматура Ремені приводні Підшипники
Кошик

АІР355М 1500 об./хв

Ціну уточнюйте

Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн

  • В наявності
АІР355М 1500 об./хв
АІР355М 1500 об./хвВ наявності
Ціну уточнюйте
+380503636939
  • +380 (50) 363-69-39
    0983179534 Денис Менеджер
  • +380 (67) 121-43-50
    0660567816 Валерий Менеджер
+380503636939
  • +380 (50) 363-69-39
    0983179534 Денис Менеджер
  • +380 (67) 121-43-50
    0660567816 Валерий Менеджер

Замовлення тільки за телефоном

Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості

Електродвигуни вибухозахищені АІР355М

Потужність, кВт 315
Частота обертання, об/хв 1500
Висота осі обертання, мм 355

Асинхронні електродвигуни АІР (добре випускалися двигуни 4 А, 4АМ) з лагіднозамкнутим ротором, завдяки простоті конструкції, тому, що немає рухомих контактів, високої ремонтопридатності, невисокої ціни, як порівняти з іншими електричними двигунами застосовуються практично у всіх галузях промисловості та сільського господарства. Вони використовуються для привода вентиляційного обладнання, насосів, компресорних установок, верстатів, ескалаторів та багатьох інших машин.
Основні технічні характеристики:
— прив'язка потужності та установлювальних розмірів стандарту ГОСТ Р 51689-2000;
— ступінь захисту IP54, IP55 (електродвигун АІР) за ГОСТ17494-87;
— ступінь захисту IP23 (електродвигун АМН) за ГОСТ17494-87;
— ізоляція класу нагрівостійкості «F» за ГОСТ8865-93;
— за способом монтажу, виготовлення: IM 1001, IM2001, IM3011 за ГОСТ2479-79;
— кліматичне виконання У2, У3 за ГОСТ15150-69.
— режим роботи S1 за ГОСТ183-74.
— спосіб охолодження 1С-0151 за ГОСТ20459-87.
— рівень шуму в режимі холостого ходу — 2 класу за ГОСТом16372-93.

УСЛОВІЯ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Температура навколишнього повітря:
від -45 до +40 °C — для кліматичного виконання У2,5;
від -10 до +50 °C — для кліматичного виконання Т2;
від -60 до +40 °C — для кліматичного виконання УХЛ.

Відносна вологість:
100% за 25 °C для кліматичного виконання У, УХЛ;
100% за 35 °C для кліматичного виконання Т.

Ступінь захисту кожуха вентилятора з боку входу повітря:
не нижче ніж IP20 за ГОСТ 17497-87.

Ступінь захисту електродвигуна АИМ — IP54.

Умови експлуатації в частині впливу механічних чинників зовнішнього середовища:
М1 — по ГОСТ 17516-90.

Вібрація електродвигуна та визначення причин.

Підвищена вібрація різко знижує надійність електродвигуна і передусім небезпечна для його підшипників. Від впливу вібрації може також настати вигин або злам вала, з'явитися тріщина в станині статора або в торцевій кришці, пошкодитися опорна рама та фундамент. Підвищується і прискорюється знос ізоляції обмоток.
Причини вібрації можуть бути такі:
— Неправильна центровка з ковзним механізмом (насос, компресор, вентилятор);
— Незадовільний стан сполучної муфти, зношування пальців, несоосість отворів під пальці;
— Небаланс ротора механізму, що особливо часто трапляється в димососів і вентиляторів услідності зношування лопаток;
— Дефект підшипників механізму, що наводиться;
– Дефекти фундаменту та фундаментальної рами;
– Небаланс ротора;
– Вигин або злам вала ротора;
— Слабке кріплення окремих деталей електродвигуна (підшипників, торцевих кришок);
– Дефекти підшипників кочення.
Якщо в момент пуску та на холостому ходу електродвигун працює без вібрації, то причини вібрації треба шукати в зносі пальців, порушенні центрування, зносі самих півмуфт або появи дисбалансу в машині, що додається.
Якщо ж вібрація спостерігається й на холостому ходу, то причина вібрації є в самому двигуні. У цьому разі треба перевірити, чи не зникає вібрація відразу ж після вимкнення від мережі. Зникнення вібрації відразу ж після вимкнення від мережі вказує на наявність нерівномірного проміжку між ротором і статором.
Сильна вібрація під час пуску на холостому ходу вказує на нерівномірний проміжок або на обрив стрижня в обмотуванні ротора. Якщо вібрація двигуна від'єднаного від механізму, після вимкнення від мережі зникає не відразу, а знижується поступово в міру зниження числа обертів, то причина — у небілансі ротора.
Вібрація через знос або дефектність підшипників виявляється легко. Несправний підшипник сильно шумить і гріється.

Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner