Крановий електродвигун 4МТН 225 М8

- В наявності
- Оптом і в роздріб
Ціну уточнюйте
Мінімальна сума замовлення на сайті — 100 грн
- +380 (50) 363-69-390983179534 Денис Менеджер
- +380 (67) 121-43-500660567816 Валерий Менеджер
Опис
Крановий електродвигун підвищеної надійності з фазним ротором 4МТМ225М8
4МТМ225М8 ПНД крановий електродвигун підвищеної надійності з фазним ротором
Потужність, кВт 30,0
Частота обертання, об/хв 715
Висота осі обертання, мм 225
Маса, кг 390
Кранові електродвигуни застосовуються в таких галузях економіки:
— у гірськодобувальній та металургічній промисловості;
— у житловому та капітальному будівництві;
— в енергетиці;
— на транспортних майданчиках;
Крановими електродвигунами також комплектуються баштові, мостові, портальні, козячі, автокрани та інші. підіймально-транспортні механізми.
Технічні характеристики:
Трифазні асинхронні кранові електродвигуни з фазним (4МТМ) і короткозамкнутим (4МТКМ) ротором призначені для роботи від мережі частотою 50 і 60 Гц, напругою 220/380, 230/400, 240/415, 380/660, 380, 415, 500 В. Використовуються у всіх галузях народного господарства. Експортуються в країни з помірним і тропічним кліматом. Застосовуються в житловому та капітальному будівництві, енергетиці, на транспорті, у гірськодобувній та металургічній промисловості. Постачаються на комплектацію баштових, козячих, портальних, мостових та інших кранів.
Виготовляються в одному- і двошвидкісному виконанні. Монтажне виготовлення IM1003, IM1004 (на лапах). Вид кліматичного виконання У1, У2, УХЛ1, УХЛ2, Т1, Т2. Номінальний режим роботи S3, ПВ = 40%. Ступінь захисту IP54.
Всі основні деталі конструкції електродвигуна, зокрема станина та підшипникові щити, виготовлені зі сталі, що забезпечує високу стійкість електродвигунів до вібрації й ударів.
Ізоляційні матеріали обмоток статора та ротора відповідають класу нагрівостійкості F або Н (за вибором Закаблука). Обмотки піддаються вакуумному просоченню кремній-органічним лаком на імпортного вакуумного встановлення.
Колекторний вузол винесений за підшипниковий щит, що перешкоджає потраплянню струмопровідного вугільно-графітового пилу, що неминуче утворюється в процесі роботи електродвигуна, на обмотку та полегшує обслуговування колекторного вузла.
На додаткову вимогу Закаблука на електродвигуни можуть встановлюватися:
подвійний щітковий вузол (дає змогу зменшити щільність струму під щітками та забезпечити менше нагрівання під час роботи щіткового-колекторного вузла електродвигуна, у такий спосіб неабияк знизити знос щіток і ймовірність відмови двигуна; це конструкторсько-технологічне рішення особливо ефективне під час експлуатації електродвигунів у режимі гальмування противключенням;
незалежна вентиляція (встановлюється осьовий вентилятор на торцевій поверхні кожуха або відцентровий вентилятор на бічній поверхні кожуха);
вбудовані в обмотку статора термозапобіжники або терморезистори для забезпечення захисту від перегрівання обмотування електродвигуна;
прибудований датчик зворотного зв'язку (імпульсний датчик швидкості або з підготовкою місця для встановлення датчика швидкості самим Заказчиком).
Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте