Продавець «УПК»ФАРВАТЕР» розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
75 відгуків
promo_banner
+380 (50) 363-69-39
+380 (67) 121-43-50
Насоси Електродвигуни Редуктора Трубопровідна арматура Ремені приводні Підшипники
Кошик

Електродвигуни асинхронні трифазні змінного струму серії АИР

Електродвигуни асинхронні трифазні змінного струму серії АИР

Електродвигуни асинхронні трифазні змінного струму серії АИР
призначені для комплектації електроприводів різних механізмів у всіх галузях промисловості і аграрного комплексу. Частота 50 і 60 Гц, напруга 220-660 В (АИР 71 — 220-440 В). Ступінь захисту електродвигунів IP54 (за замовленням IP55), ступінь захисту струмовведення IP55, клас ізоляції F.
Виконання: Монтаж — лапи (IM1081), фланець (IM3081 3681), комбі (IM2081, 2181), з другим вільним кінцем валу (IM1082, 2082, 2182, 3082, 3682), вбудовувані (IM5010). Клімат — У2, У3, У5, УХЛ2, УХЛ4, Т2. Спец. виконання — хімічностійкі (Х2), морське (ОМ2), з вбуд. темп захистом (Б), підвищеної точності (П).
Інструкція з експлуатації електродвигунів АЇР, АИРС

Загальні вказівки
Експлуатація двигунів без захисної апаратури не допускається.
Захисна апаратура повинна забезпечувати захист двигунів від коротких замикань, перевантажень (систематичної і пусковий), неповнофазних режимів.
Дезактивацію двигунів для АЕС виробляти тампонами, змоченими дезактивуючими розчинами, або пароэжекторным способом – розпиленням з відстані 600-1000 мм
Після дезактивації здійснювати промивку конденсатом.
Обробку поверхні двигунів конденсатом здійснювати за допомогою тампонів.
Загальний час обробки дезактивуючими розчинами становить 10 годин на рік.

Заходи безпеки
Експлуатаційне обслуговування двигунів повинен виконувати персонал, який працює на электромеханизированной установці, і електромонтери, закріплені за даним ділянкою обслуговування.
Двигуни повинні бути заземлені. Для цього використовувати тільки передбачені заземлюючі затиски.
При перефарбовуванні двигунів відновити знак заземлення!

Порядок установки двигуна
При установці двигуна передбачити вільний приплив в кожух охолоджуючого повітря і його вільний відвід, при цьому кожух повинен знаходитися від стінки не менше ніж на 20 мм.
При сполученні двигунів з приводним механізмом допомогою муфти забезпечити співвісність з'єднуються валів. Відхилення від співвісності визначається типом муфт і не повинно перевищувати встановлених для них значень.
При будь-якому способі передачі обертання проводити динамічне балансування деталей, посаджених на виступаючий кінець вала двигуна: шківи, муфти, шестерні і т. п.
При цьому враховувати, що ротор двигунів АІР від балансовано без шпонки, а двигунів АІС – зі шпонкою.

У двигунах монтажних виконань IM2181, IM2182, IM3681, IM3682 при приєднанні приводного механізму до фланця двигуна довжина свинчиваемой частини болтів не повинна перевищувати 2D, де D – діаметр болтів.
Якщо насаживаемая деталь має масу більшу (меншу), ніж зазначено в таблиці, норму залишкового дисбалансу збільшувати (зменшувати) пропорційно масі деталі.
Щоб уникнути пошкоджень підшипників, елементи передачі насаджувати на вал в нагрітому стані при температурі від 393 До (120 градусів С) до 403 До (130о С), а протилежний кінець вала забезпечити упором.

Підготовка до роботи
Після розпакування двигуни очистити від пилу і протикорозійного мастила.
Перед монтажем, після тривалих простоїв виміряти опір ізоляції обмоток двигунів з номінальною напругою до 500 включно мегаомметром на 500 В, для обмоток двигунів з номінальною напругою понад 500 В – мегаомметром на 1000 У.
Двигатель, имеющий сопротивление изоляции обмоток менее 5 МОм, подвергнуть сушке током короткого замыкания, включая двигатель с заторможенным ротором на пониженное напряжение (10…15% от номинального) или способом наружного обогрева при помощи ламп, сушильных печей и др.
Температура обмоток статора во время сушки не должна превышать значений, определенных классом нагревостойкости изоляции. Сушка считается законченной, если сопротивление изоляции обмоток относительно корпуса и между обмотками достигло 5 МОм, а затем в течение 2-3 часов не происходит увеличения сопротивления.
Произвести пуск двигателя на холостом ходу для проверки исправности механической части (отсутствие стуков, вибрации и т. д. ) и направления вращения. Для изменения направления вращения поменять местами любые два токоподводящие провода.
После пуска на холостом ходу и устранения замеченных недостатков проверить работу двигателей под нагрузкой.

Проверка технического состояния
Проверить по окончании монтажа:

правильність під'єднання висновків двигунів до мережі за схемою, наведеною на кришці коробки висновків;
надійність і справність кріпильних і контактних з'єднань;
надійність заземлення;
вільний проворот ротора двигуна від руки;

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner