Продавець «УПК»ФАРВАТЕР» розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
73 відгуків
promo_banner
Насоси Електродвигуни Редуктора Трубопровідна арматура Ремені приводні Підшипники
+380 (50) 363-69-39
+380 (67) 121-43-50

Технічне обслуговування електродвигунів

Технічне обслуговування електродвигунів

У процесі експлуатації двигуна необхідно вести загальне спостереження за його роботою, систематично проводити технічні огляди, поточні та планово-попереджувальні ремонти.

При загальному спостереженні періодично контролювати режим роботи, навантаження і нагрівання двигуна, стан контактів в коробці висновків і щітковому сайті, надійність заземлення і стежити за напругою мережі. Допустиме відхилення напруги живильної мережі від номінального значення від -5% до +10%.

Періодичність технічних оглядів встановлюється в залежності від виробничих умов, але не рідше одного разу на два місяці.

При технічних оглядах очистити двигун від бруду, перевірити надійність заземлення і з'єднання двигуна з приводним механізмом, стан контактів в коробці висновків і стан щіткового вузла.

При огляді двигуна видаляти металеву та вугільний пил з камер контактних кілець, кільця і щітки протирати сухою і чистою неволокнистої серветкою. Сліди підгоряння на кільцях зачищати дрібним скляним папером. Зношені щітки замінити запасними марки M1 по ТУ16-88 ИЛЕА.685211.037 ТУ

Необхідно також виміряти опір ізоляції обмоток статора і ротора і ланцюга термодатчиків (при їх наявності), перевірити затягування кріпильних з'єднань і стан ущільнень по лінії валу. Помічені недоліки усунути.

Поточний ремонт здійснюється при помічених відхиленнях в роботі двигуна: підвищеному нагріванні корпуса, збільшення шуму і вібрації та інших несправностях.

Періодичність планово-попереджувальних ремонтів встановлюється в залежності від виробничих умов, але не рідше одного разу на рік.

При планово-попереджувальних ремонтах проводиться:

  • демонтаж і розбирання двигуна, промивання, сушіння і чищення вузлів і деталей;
  • огляд підшипників, щіткового, вузла, статора і ротора для виявлення механічних пошкоджень, виявлення деталей, що підлягають заміні, відновленню і пригонке;
  • усунення помічених недоліків і несправностей, балансування ротора (при необхідності), заміна зношених щіток, усунення слідів підгоряння контактних кілець, притирання щіток і контактних кілець.
    Сліди підгоряння, нерівності поверхні контактних кілець і биття усунути шліфуванням або обточуванням. Контактні поверхні кілець повинні бути строго циліндричними і мати гладкий полірований вигляд без нерівностей, подряпин і горілих місць.
    Заміну щіток у двигунів з фазним ротором робити при їх зносі до 60% по висоті.
    Щітки повинні бути ретельно притерты до поверхні контактних кілець. Для цього між обома щітками і кільцем прокласти скляну папір, звернену робочою стороною до щіток, і пересувати папір вперед-назад при нормальному тиску на щітки. Для правильної притирання кінці папери потрібно відігнути вниз від щіток уздовж поверхні кільця.
    Застосування наждачного або карборундового полотна для притирання щіток неприпустимо.
    Підживлення повстяних ущільнень (при їх наявності) проводиться по лінії валу трансформаторним маслом через 2000-3000 годин роботи, але не рідше одного разу на півроку.

Необхідність заміни підшипників визначаться закінчення їх гарантійного терміну служби, підшипниковий шумом при роботі двигуна, задеванием ротора про статор, стуком в підшипниках, наявністю механічних пошкоджень.
Підшипники знімати з валу за допомогою знімача. Перед установкою підшипників ретельно очистити і промити бензином поверхні під підшипники на валу і в щиті. Підшипники насаджувати на вал нагрітими в повітряному середовищі або масляній ванні до температури 80°С.
Підшипники з двома ущільнювальними шайбами поставляються з мастилом, закладеної на заводі-виробнику на весь термін служби (20000 годин).

У відкриті та напіввідкриті підшипники двигунів видів кліматичного виконання У1, Т1 закладати мастило УНИОЛ-1 УССР201150-78, для видів кліматичного виконання УХЛ1, О1 – мастило ЦИАТИМ-221 ГОСТ 9433-80.

Двигуни МТ (К) Н 311-613; 4МТ (К), 4МТ (ДО) М200, 225; 4МТМ280, 4МТН280 поставляються з робочою мастила в підшипниках, що забезпечує роботу протягом 3000-4000 годин. Допускається застосовувати інші рівноцінні за характеристиками мастила.

Заміна мастила у відкритих і напіввідкритих підшипниках при нормальних умовах роботи двигуна повинна проводитися через 3000-4000 годин роботи, але не рідше одного разу на рік. При роботі двигуна в курній і вологому середовищі заміна мастила в підшипниках проводиться по мірі необхідності.

Примітка: 50% всієї маси закладається змащення в підшипники (рівномірно по колу), 50% — у камери підшипників і жирові канавки.

Технічні огляди і ремонти робити при обов'язковому відключенні двигунів від живильної мережі.

Підшипники розраховані для роботи протягом 20000 годин.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner