Продавець «УПК»ФАРВАТЕР» розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
75 відгуків
promo_banner
+380 (50) 363-69-39
+380 (67) 121-43-50
Насоси Електродвигуни Редуктора Трубопровідна арматура Ремені приводні Підшипники
Кошик

Електродвигуни кранові

Електродвигуни кранові

Кранові електродвигуни потрібні для приводу кранових та інших різних конструкцій, ті що спрямовані в повторно-короткочасних і короткочасному режимі з постійними запусками і електричними затримками.
Двигуна кранові можуть використовуватися основному в будь-якій промисловій частині капітальному будівництві, на транспорті, в житловому, енергетики і металургійної промисловості.
Кранові двигуни підключають до мережі 380. В, з частотою 50 з трьома окремо виділеними кінчиками від змотування стартера. Ще вони бувають проводитися на напругу 220/380 і 380/660. В з шістьма виділеними кінцями для з'єднання фаз в зірку або трикутник.
Якщо Вам не підходять наші за вашим бажанням ми можемо замовити Вам інші напруги частоти.
Кранові електродвигуни мазкими MTF, MTH, МТІ проводитися з фазним ротором, а двигуни MTKF, MTKH, МТКИ – з короткозамкненим ротором одне - і двох швидкісних...
Мають відмінності кранові електродвигуни за такими параметрами :
• Кліматичному виконанням: У, УХЛ, ХЛ, Т, О.
Двигуни MT (K) F использывают в нормальних кліматичних умовах (виконання У!), двигуни МТ (К) Н использывают в роботах при підвищеній температурі (виконання У1), для жарких кліматів (виконання Т1) і для холодного клімату (виконання ХЛ1).
Електродвигуни МТ (К) І у них одне кліматичне призначення мають єдине кліматичне виконання 01 і, маючи певні запаси по нагріванню, допускають роботу в умовах металургійного виробництва.
• Класу нагрівостійкості ізоляції:
клас «F» — 1300 градусів С;
клас «H» — 1500 градусів С;
• За режимом роботи:
— S1 — тривалим;
— S2 — короткочасним;
— S3 – повторно — короткочасні з частим пуском;
— S4 – повторно — короткочасні з частим реверсом;
— S5 — з електричними гальмуваннями
• Показ по монтажу (1М):
МТ (К) 311, 312:
— ІМ1001, ІМ1002 – горизонтальні, з одними і двома циліндричними кінцями валу;
— ІМ 2001 – горизонтальним – фланцевим з одними циліндричними кінцями валу;
– ІМ 2011, ІМ 2012 – вертикально — фланцеві з одним і двома циліндричними кінцями валу.
МТ (К) 411, 411-М, МТ (К) 412,412-М:
-ІМ1003, ІМ1004 — горизонтальні, з одними і двома конічним кінцях вала;
– ІМ2003 – горизонтальним — фланцевим з лапами, з одними конічними кінцями валу;
– ІМ2013, ІМ2014 – вертикальним – фланцевим з одними і двома конічним кінцях вала.
• За кількістю швидкостей:
кранові двигуни одне швидкісні
кранові двигуни двох швидкісні
Прохолождение двигуна відбувається завдяки зовнішнім обдуванию (IC 0141).
Захисна ступінь електродвигунів — IP 44 в коробці виводу і люка контактних колцев двигунів — IP 54, вентиляторів — IP 10
Робота електродвигунів може проходити як на вулиці, так і в приміщенні.
Кранові електродвигуни МТ (К) И225 зможуть бути виготовлені з циліндровим кінцем валу з виконанням IM1001, IM1002, IM2001, IM2011, IM2012.
Отже, у нас, Ви зможете проконсультуватися з будь-якого цікавиться питання стосується електродвигунів, ми більш детально розповімо про їх потужності.
Ще інформацію Ви можете отримати на нашому сайті www.electromotor.com.ua або зателефонуйте нам (044) 519-18-20, 554-37-24.
Ми завжди раді надати Вам повну інформацію та консультацію, ми підберемо Вам товар, дзвоніть і приїжджайте.

Кранові електродвигуни серії 4МТН 400, МТН 711, 712, 713
Основним номінальним режимом роботи електродвигунів є повторно-короткочасний з S3 з тривалістю включення 40% (S3-40%). Однак кранові двигуни допускають роботу в короткочасних (S2), повторно-короткочасних з частими пусками, реверсами і гальмуваннями (S3, S4, S5) і тривалому (S1) режимах.

Конструктивне виконання: 4МТ (ДО) М 200, 225, МТ (К) Н 411, 412, 511, 512 — IM 1003, IM1004,
IM2003, IM2004; 4МТМ280, МТН611, 612, 613 — IM 1003, IM1004; МТ (К) Н 011, 012, 311, 312 — IM 1001,
IM1002, IM2001, IM2002 по ГОСТ 2479-79.
Ступінь захисту: I Р54 по ГОСТ 17494-87.
Режим роботи: повторно-короткочасний з S3 — ПВ40% по ГОСТ 183-74. Двигуни можуть
працювати в інших режимах: S3— 15, 25, 60, 100%, короткочасних S2 — 30 і 60 хв.
Клас вібрації: 1,8 для МТ (К) Н011, 012; 2,8 для МТ (К) Н 311, 312, 411, 412, 511, 512, 4МТ (ДО) М200,
225; 4,5 для МТН 611, 612, 613, 4МТМ280 по ГОСТ 16921-83.
Напруга: 220, 380, 660 В і інші стандартні напруги при f=50Гц або 60Гц.
Клас ізоляції: «Н» по ГОСТ 8865-87.
Особливості: З енергетичних показників і надійності перевершують більшість зарубіжних
аналогів і складають їм гідну конкуренцію на світовому ринку. Електродвигуни мають
цілий ряд конструктивних модифікацій та адаптовані для використання в будь-яких
кліматичних умовах.
Двигун 4МТ280L8 для механізмів підйому портальних кранів «Альбатрос» і «Кондор»
випускається серійно тільки нашою компанією на всьому просторі Росії і СНД. Має
перевага над закордонним аналогом за коефіцієнтом корисної дії і коефіцієнту
потужності на 1,5-2,0% при однакових експлуатаційних показниках.
Короткий опис конструкції: Несучі елементи — корпус з вертикально-горизонтальним
ребрами і підшипникові щити відлиті з високоміцного чавуну. Фланцеві
підшипникові щити електродвигунів з фазним ротором виконуються зварними із сталі.
З'єднання кабелю з обмоткою фазного ротора здійснюється через отвори в підшипниковому
щиті, а коробка висновків розташована зверху, що забезпечує підведення живлення з будь-якої з бічних
сторін двигуна. Вентилятор виконаний з алюмінієвого сплаву, сталевий кожух.

Крановий електродвигун 4МТН 132 LA6 з висотою осі обертання 132, застосовується на невеликих кранах, лебідках на будівництві і на транспорті. Електродвигун 4МТН 132 LA6 входить до складу баштових та козлових кранів.
Технічні характеристики кранового електродвигуна 4МТН 132 LA6
Потужність електродвигуна 4МТН 132 LA6, при ПВ 40%-5,5 до Вт.
Обертів електродвигуна 4МТН 132 LA6 — 925 оборотів в хвилину.
Даний електромотор може випускатися в наступних кліматичних виконаннях: У1, УХЛ1, Т1 (тропічний) дані виконання випускаються згідно Гост 15150-69.
Електродвигун 4МТН 132 LA6 випускається в наступних конструктивних виконаннях за гостом 2479-79:
IM1001 - виконання електродвигуна на лапах, один кінець вала;
IM1002 - виконання електродвигуна на лапах, два кінця вала;
IM2001 — виконання електродвигуна фланець-лапа, один кінець вала,
IM2002 — виконання електродвигуна фланець-лапа, два кінця вала
Ступінь захисту кранового електродвигуна 4МТН 132 LA6 — ІР54, клас ізоляції «Н», це краще, ніж електродвигуни 4МТF 132 LA6, де клас ізоляції «F».
Режим роботи електродвигуна 4МТН 132 LA6: повторно-короткочасний з S3 ПВ одно 40. Даний двигуни може працювати в інших режимах: S3, де рівень ПВ відповідає 15, 25, 60, 100%
Також можлива експлуатація в короткочасному режимі S2 — 30 і 60 хвилин.
Рівень вібрації електродвигуна 4МТН 132 LA6, мм/секунду дорівнює 1,8
Робоча напруга 220, 380, 660 Вольт, стандартна частота мережі 50Гц
Опис конструкції електродвигуна 4МТН 132 LA6:
Основні несучі елементи мотора — це корпус з ребрами. Корпус і підшипникові щити виготовлені з чавуну.
Фланцевий щит електродвигун 4МТН 132 LA6 з фазним ротором виконуються сталі. Кабель з'єднується з обмоткою фазного ротора через технічний отвір у підшипниковому щиті мотора.
Коробка висновків розташована вгорі, для забезпечення підведення електроживлення з будь-якого боку електродвигуна.
Вентилятор охолодження виготовлений з алюмінієвого сплаву, кожух вентилятора виготовлений із сталі.

Нормальні значення кліматичних чинників зовнішнього середовища при експлуатації двигунів регламентовані ГОСТ 15150 і ГОСТ 15543.1 для різних видів кліматичного виконання, при цьому:
– верхнє значення робочої температури навколишнього повітря +50°С;
– нижнє значення робочої температури:
для У1 — -45°С;
для УХЛ1 — 60°С;
для Т1 — +1°С;
– відносна вологість: для У1, УХЛ1 — 80% при 15°С;
для Т1, О1 — 80% при 27°С.
Двигуни призначені для експлуатації в наступних умовах:
– висота над рівнем моря до 1000м;
– навколишнє середовище не вибухонебезпечне, не містить струмоведучої пилу, агресивних газів і парів в концентраціях, що руйнують метали і
ізоляцію;
– значення концентрації пилу до 100 мг/м3.
Двигуни виготовляються в одно - і двошвидкісних виконаннях частоти живильної мережі 50 або 60 Гц на номінальну напругу 380В при з'єднанні обмоток у зірку і на 200/380В — при з'єднанні обмоток статора відповідно в трикутник та в зірку. Кількість вивідних кінців — 3 або 6, в залежності від схеми з'єднання обмоток.
Двигуни можуть бути виготовлені і на інші стандартні напруги від 220 до 660В.
Схема з'єднання фаз обмотки статора і підключення її до трифазної мережі поміщена на внутрішній стороні кришки коробки висновків кожного двигуна.
Номінальні дані двигунів зазначаються на фірмовій табличці, розміщеній на корпусі.
Основним номінальним режимом роботи для двигунів є повторно-короткочасний режим S3 ПВ=40% по ГОСТ 183.
Допускається робота двигунів і в інших режимах:
– в повторно-короткочасному S3 - ПВ15, 25, 60 і 100%;
у короткочасному S2 — 30 і 60 хв.
Відношення напруги між кільцями фазного ротора до номінального струму ротора при ПВ 40% і частоті 50 Гц, повинно бути:
(12+1,8) В/А — для двигунів потужністю до 10 кВт;
(4+0,6) В/А — для двигунів потужністю понад 10 до 40 кВт;
(1,8+0,8)/А — для двигунів потужністю понад 40 кВт.
Двигуни виготовляються з ізоляцією обмотки класу нагрівостійкості Н по ГОСТ 8865.
Припустиме перевищення температури обмоток статора і ротора над температурою навколишнього середовища, заміряне методом опору, повинно бути не більше 115°С, а стрижневий обмотки ротора — 125°С. При температурі навколишнього повітря вище +50°С потужність двигунів повинна бути знижена на 1,3% на кожен градус підвищення температури.
Допустима температура нагріву підшипників — не більш 120°С.

Кранові електродвигуни трифазного змінного струму (асинхронні) і постійного струму (послідовного або паралельного збудження) працюють, як правило, в повторно-короткочасному режимі при широкому регулювання частоти обертання, причому їх робота супроводжується значними перевантаженнями, частими пусками, реверсами і гальмуваннями.
Крім того, електродвигуни кранових механізмів, що працюють в умовах підвищеної трясіння і вібрацій. У ряді металургійних цехів вони, крім усього цього, піддаються впливу високої температури (до 60-70 оС), парів і газів.
У зв'язку з цим за своїми техніко-економічними показниками і характеристиками кранові електродвигуни значно відрізняються від електродвигунів загальнопромислового виконання.
Основні особливості кранових електродвигунів:
виконання, зазвичай, закрите,
ізоляційні матеріали мають клас нагрівостійкості F та H,
момент інерції ротора по можливості мінімальний, а поминальні частоти обертання відносно невеликі — для зниження втрат енергії при перехідних процесах,
магнітний потік відносно великий — для забезпечення великої перевантажувальної здатності момент
значення короткочасного перевантаження з моменту для електродвигунів постійного струму в часовому режимі становить 2,15 — 5,0, а для електродвигунів змінного струму — 2,3 — 3,5,
відношення максимально допустимої робочої частоти обертання до номінальної становить для електродвигунів постійного струму 3,5 — 4,9, для електродвигунів змінного струму 2,5,
для електродвигунів змінного струму за номінальний прийнятий режим з ПВ — режим 80 хв (годинної).
Найбільш широко для приводу кранових механізмів застосовуються трифазні асинхронні електродвигуни з фазним ротором, що забезпечують регулювання швидкості і плавний пуск при відносно великому значенні навантаження на валу.
Кранові електродвигуни з фазним ротором встановлюють на кранових механізмах при середньому, важкому і дуже важкому режимах роботи. Оля допускають регулювання пускового моменту в заданих межах і регулювання швидкості в діапазоні (1: 3) — (1: 4).
Асинхронні електродвигуни з короткозамкненим ротором застосовуються рідше (для приводу механізмів пересування маловідповідальних тихохідних кранів) з-за кілька зниженого пускового моменту і значних пускових струмів, хоча маса їх приблизно на 8% менше, ніж у двигунів з фазним ротором, а вартість в 1,3 рази менше, ніж у цих двигунів при однаковій потужності.
Асинхронні електродвигуни з короткозамкненим ротором іноді застосовують при режимах Л і С (для механізмів підйому). Застосування їх на механізми кранів, що працюють у важких режимах, обмежена малої припустимою частотою включення і складністю схем регулювання швидкості.
Перевагами асинхронних електродвигунів у порівнянні з електродвигунами постійного струму є їх відносно менша вартість, простота обслуговування і ремонту.
Маса кранового асинхронного електродвигуна з зовнішньої самовентиляцією у 2,2 — 3 рази менше маси кранового електродвигуна постійного струму при однакових поминальних моментах, а маса міді відповідно приблизно в 5 разів менше.
Якщо експлуатаційні витрати прийняти за одиницю для асинхронних електродвигунів з короткозамкненим ротором, то для електродвигунів з фазним ротором ці витрати складуть 5, а для електродвигунів постійного струму 10. Тому у кранових електроприводах найбільш широко застосовуються електродвигуни змінного струму (близько 90% від загального числа електродвигунів).
Електродвигуни постійного струму застосовують в тих випадках, коли потрібне широке і плавне регулювання швидкості, для приводів з великим числом включень в годину, при необхідності регулювання швидкості вгору від номінальної, для роботи в системах Г — Д і ТП — Д. останнім часом, у зв'язку з розвитком частотно-регульованого електроприводу, двигуни постійного струму почали витісняться асинхронними електродвигунами, які працюють в комплекті з частотними перетворювачами.

Кранові електродвигуни змінного струму
У нас в країні випускаються кранові асинхронні і металургійні електродвигуни в діапазоні потужностей від 1 1,4 до 160 кВт при ПВ=40%.
Асинхронні електродвигуни виготовляються для частоти 50 Гц на напругу 220/380 і 500 В, для експортних поставок (металургійна серія) — для частоти 60 Гц на напругу 220/380 і 440 В, частоти 50 Гц на напругу 240/415 і 400 Ст.
Якщо напруга мережі 60 Гц на 20% вище напруги мережі 50 Гц, то поминальна потужність електродвигуна може бути збільшена на 10 — 15%, а кратність пускових струмів і моментів наближено приймають незмінною.
Якщо номінальна напруга мережі 50 Гц дорівнює номінальному напрузі на 60 Гц, то підвищення номінальної потужності не допускається. У цьому випадку номінальний момент і кратності максимального моменту, пускового моменту і пускового струму знижуються відповідно відношення: частот 50/60, тобто на 17%.
Вітчизняною промисловістю випускаються асинхронні електродвигуни з класом нагрівостійкості F, які позначаються літерами МТF (з фазним ротором) і МТКF (з короткозамкненим ротором). Металургійні асинхронні електродвигуни з класом нагрівостійкості Н, які позначаються МТН і МТКН (відповідно з фазним або короткозамкненим ротором).
Електродвигуни серій МТF, МТКF, МТН і МТКН виготовляють па синхронну частоту обертання 600, 750 і 1000 об/хв при частоті 50 Гц і на 720, 900 і 1200 об/хв при частоті 60 Гц.
Електродвигуни серії МТКН виготовляються і в двухскоростном виконанні (синхронні частоти обертання 1000/500, 1000/375, 1000/300 об/хв), серії МТКF - у двох - і трехскоростном виконаннях (синхронні частоти обертання 1500/500, 1500/250, 1500/750, 250 об/хв) /
Електродвигуни серій МТF, МТКF, МТН і МТКН характеризуються високою перевантажувальної здатністю, великими пусковими моментами при порівняно невеликих значеннях пускового струму і малому часу пуску (розгону).
Потужність електродвигунів серії МТН за рахунок застосування сучасних ізоляційних матеріалів збільшена па одну сходинку при однакових габаритних розмірах при порівнянні з раніше випускалися електродвигунами серії МТМ.
Краново-металургійні асинхронні електродвигуни серії 4МТ мають наступні особливості:
збільшення потужності при даній частоті обертання,
наявність чотирьохполюсних виконання,
ймовірність безвідмовної роботи протягом гарантійного терміну не менше 0,96 для електродвигунів і 0,98 — для електродвигунів металургійного виконання, середній термін служби 20 років,
приуменьшенные шум і вібрація,
кращі енергетичні показники,
застосування нових матеріалів — холоднокатаної електротехнічної сталі, ізоляційних матеріалів на базі синтетичних плівок і финилоновой папери, емальованих проводів підвищеної стійкості та ін.
розширення шкали потужностей восьмиполюсных електродвигунів до 200 кВт,
технічно можлива уніфікація електродвигунів цієї серії з електродвигунами серії 4А,
У позначення електродвигунів серії 4МТ введена висота осі обертання (мм) так само, як і для електродвигунів серії 4А.
Кранові електродвигуни постійного струму
Краново-металургійні електродвигуни постійного струму виготовляються у діапазоні потужностей від 2,5 до 185 кВт при частотах обертання виготовляються з ізоляцією класу нагрівостійкості Н.
Ступінь захисту електродвигунів: ІР20 — захищеного виконання з незалежною вентиляцією, ІР23 — для закритого виконання. Станини електродвигунів серії Д до виконання 808 — нероз'ємні, а починаючи з виконання 810 -роз'ємні.
Обмотки возбуждения (при параллельном и смешанном возбуждении) рассчитаны на продолжительную работу, т. е. могут не отключаться на период остановки электродвигателя. Обмотки параллельного возбуждения состоят из двух групп, которые при включении на напряжение 220 В соединяются последовательно: на 110 В — параллельно, на 440 В — последовательно с последовательно включенными добавочными резисторами,
Двигатели рассчитаны па регулирование частоты вращения путем ослабления магнитного потока или повышения напряжения на якоре.
Двигуни з паралельним збудженням і зі стабілізуючою обмоткою допускають збільшення частоти обертання відносно номінальної в два рази (тихохідні зі стабілізуючою обмоткою — в 2,5 рази) шляхом зменшення струму збудження.
При такій збільшеній частоті обертання максимальний обертаючий момент не повинен перевищувати 0,8 Мн — для електродвигунів па напругу 220 В і 0,64 Мн — для електродвигунів на напругу 440 Ст.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner